Am descoperit bunul simț și talentul adevărat al României, locuri și lucruri frumoase în noi și în afara noastră… reinventând spații, reciclând idei, spunând povești și demonstrații de atitudine sau exerciții de sensibilitate
A fost un an de pauză, experiențe adunate, lacrimi, dezamăgiri, bucurii. Joacă și multă veselie, fotografii și mărturii.

Despre gândurile intime lăsate pe-un altar cu rugăciuni și lumânări aprinse și dragostea față de tot ceea ce port în inimă. Ați fost peste 5000 de martori ai suferințelor mele, a luptelor dintre existențialitate și propriul univers. Am reușit împreună, unindu-ne prin împărtășirea ideilor și idealurilor.

………………………………………………………………………………….

 

Mi-am regretat adesea discursurile, dar niciodată tăcerile. Publius Syrus

 

Tendințe

Descoperă mai multe la Asociatia de Tineret pentru Prietenie si Educatie

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura