Am înțeles că oricât de grea ar fi viața, oricât de încurcate ar fi drumurile ei, tu poți deveni un
om cu coloana vertebrală care știe cum să evolueze datorită unei lupte din care poți ieși
învingător. Am crezut că, până la 23 de ani am trăit două vieți, însă Kristof Lajos mi-a arătat ca
abia acum începe adevărata mea bătălie cu viața. L-am cunoscut datorită unui profesor, care la
rândul lui este implicat în dezvoltarea personală a studenților săi.
La prima vedere ai impresia că vezi un copil cu părul buclat, cu ochii mari albaștrii, dar dacă
stai și-l asculți vei observa un tânăr, cu un trecut greu, ce a trăit în jungla orfelinatelor, unde a
trebuit să suporte bătăi crunte, răutate și înfometare. Datorită caracterului său puternic, și aici aș
purea să-l compar cu PASĂREA PHOENIX, care se ridică din propria-i cenușă și pe propriile
dureri, a transformat toate problemele în calități. – Carmen Alexandra

Din punctul meu de vedere, Lajos este exemplul viu că se poate. Atâta timp cât începem să privim omul, calitățile și potențialul acestuia, orice vis poate deveni realitate. Visul lui Lajos este de a sprijini copiii supradotați din medii defavorizate, de a le descoperi aptitudinile și de a-i îndruma să se dezvolte conform nevoilor lor. Discutăm despre toate acestea deoarece, la un moment dat, un pedagog cu adevărat dedicat meseriei a văzut în Lajos ,,genialul” și a înțeles că trebuie sprijinit necondiționat, chiar dacă vine dintr-un mediu în care nu i se dădea nicio sansă. Datorită lui, pentru că a văzut în el mai mult decât un copil rebel, neadaptat și neînțeles și pentru că a crezut în capacitățile lui, Lajos este acum ,, mentorul copiilor supradotați” și aspiră la o redormă în educația română. – Oana Maria

Consider că domnul Kristof Lajos s-a transformat din victimă în salvator. Probabil
va fi un înger păzitor pentru numeroși copii și părinți. M-au fascinat implicarea, dorința,
plăcerea, pasiunea și calmitatea. Mă bucur să vad în domeniul psihologie și educație un om
perseverent și dedicat. – Alexandra Georgiana

Cel mai important lucru este să oferim iubire copiilor, să facem lucrurile
cu iubire, din inimă, din pasiune. Kristof Lajos este un vizionar, sper să-şi ducă la bun sfârșit toate
proiectele care vizează ajutarea copiilor din toate categoriile social şi nu numai. – Natalia Loderana

Tendințe

Descoperă mai multe la Asociatia de Tineret pentru Prietenie si Educatie

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura